Vil du jobbe som salgsmedarbeider i det hyggeligste teamet i Lisboa (den sjarmerende hovedstaden i Portugal) hvor strender og storby lever side om side? Vil du samtidig være med på gjøre verden et bedre sted?
Arbeidsgiver: Muno Europe (Musikkundervisningen Norge AS i Norge | www.muno.no)
Stillingstittel: Salgsmedarbeider
Frist: Snarest
Ansettelsesform: fast
Muno er Norges største, private musikkskole-kjede med 15 filialer i Norge. Vår tjenesteleveranse består for det meste av en-til-en-undervisning med lærere innenfor både sang, låtskriving, musikkproduksjon og instrumentkurs. Vi er en liten, innovativ og nytenkende administrasjon, og vårt overordnede mål er å fylle livet til flest mulig med mest mulig musikk!
Etter 15 år i Norge er vi klare for å utvide kjeden til andre land, og åpner derfor en salgsavdeling i Portugal som en første “nål på verdenskartet”.
I denne fasen er det uhyrlig viktig å finne en engasjerende, inspirerende og sultne salgsmedarbeidere som kan være med på å ta Muno til nye høyder. Som salgsmedarbeider i Muno vil du være en del av et team på totalt 3stk (inkludert team-leder/salgssjef) som jobber mot det norske markedet og deretter i andre land.
Det er forventet at salgsteamet vil vokse på sikt, noe som vil gi muligheter til å både kunne være med inn i andre markeder og også kunne klatre i karriere-stigen på sikt. Vi gjør ikke oppsøkende salg, og håndterer kun innkommende henvendelser.
Dine personlige egenskaper:
- Sterk sosial kompetanse
- Trives i resultat- og prestasjonsorientert miljø
- Initiativrik, positiv og engasjerende ovenfor både kunder og kollegaer
- God til å uttrykke deg både skriftlig og muntlig
- Høyt nivå i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig (kan du flere språk er dette et stort pluss)
- Har erfaring med salg og/evt. kundeservice
- Trives med høyt arbeidstempo
- Er kreativ og interessert i musikk, kultur og mennesker (helt supert om du selv har erfaring med musikk)
Dine arbeidsoppgaver:
- Booking/salg av undervisningstjenester og medlemskap til nye elever med fokus på grundig kartlegging, og identifisering av beste produkt, lærer og løsning for eleven.
- Førstelinje-håndtering av innkommende henvendelser på mail, telefon, Facebook og webchat.
- Aktiv kundeoppfølging i starten av elevforholdet til alle kunder du booker inn.
- Oppnå personlige mål for salgstall på daglig og ukentlig basis, basert på selskapets budsjetter og måling mot tidligere prestasjoner fra salgsleder.
- Ukentlig/daglig kvalitetskontroll med rapportering av egne salgsbekreftelser og oppfølgingssekvens mot sjekkliste
- Håndtering av tekniske programmer og calling-system (eks. Hubspot, dette får du opplæring i)
- Analysere og forbedre arbeidsrutiner og salgstall basert på KPI-rapporter og andre nøkkeltall (med bistand fra salgsleder)
- Kontinuerlig jobbe med forbedring av salgs-pitch og arbeidsmetoder sammen med teamet og salgsleder
- Evaluering/videreutvikling av eksisterende produkter i samarbeid med øvrig team og salgsleder
- Løse enklere kundeavvik eller faktureringsspørsmål med bistand fra salgsleder
- Være en bidragsyter til godt arbeidsmiljø- og kultur innad i teamet.
Stillingen er i portugisisk selskap på portugisiske vilkår, men har norsk arbeidskultur. Vi tilbyr bedre lønn, vilkår og miljø enn tradisjonelle call-sentere og vi jobber kun med vårt eget produkt. Det er ikke noe oppsøkende salg. Kandidater som er bosatt i Norge vil få støtte og support fra selskapet for å etablere seg i Portugal. Har du spørsmål rundt stillingen, send henvendelse til nåværende salgsleder i Norge Anniken Kullebund per mail: anniken@muno.no med kopi til jon@muno.no , daglig leder Jon Torger Aabakken.